Meni

Since 1909, Rowenta is a renowned brand.
Tu so ključni mejniki v njeni zgodbi.

od 1884 do 60. let 20. stoletja Nastanek blagovne znamke

Robert Weintraud, industrialec iz Offenbacha, leta 1884 ustanovi podjetje Weintraud & Co GmbH, ki proizvaja pisarniške pripomočke, pripomočke za kajenje, svetila in ure.

Robert Weintraud Photography

Robert Weintraud

1909

Decembra 1909 ustanovi blagovno znamko Rowenta, ki nosi njegovo ime.

Rowenta hitra rast zaradi lepo oblikovanih izdelkov in visoke kakovosti.

lepo oblikovanih izdelkov
in visoke kakovosti.
Na področju gospodinjskih aparatov,

Na področju gospodinjskih aparatov, ki so opremljeni z najnaprednejšo tehnologijo, uspešno predstavi nove izdelke.

  • Prvi
    likalniki

  • Prvi
    likalniki

  • Prvi
    likalniki

1949

Predstavitev prvih keramičnih grelnih elementov, ki jih upravlja termostat.
Nov logotip.

od 60. let 20. stoletja do 1. desetletja novega stoletja Osredotočenost na inovacije

  • KG-22 cafetiere

    KODNO IME: KG-22

    Več informacij

    Rowenta predstavi izdelek, ki postane njen paradni konj: kafetiero KG-22. KG-22, poznana tudi kot Filtermatic, ima grelno ploščo, ki ohrani kavo toplo. KG-22 je uporabniku neverjetno prijazna in je uspešna, ker je za tisti čas zelo hita (liter kave pripravi v samo nekaj minutah) in ima ergonomično oranžno-belo obliko, ki dobro izgleda na vsaki mizi. V samo 8 letih prodajo 1,1 milijona kafetier.

  • PRVI SESALNIKI ROWENTA

    Več informacij

    Rowenta v 70. letih 20. stoletja postane znana po osredotočenosti na podrobnosti, kakovosti in eleganci. Postane najbolj priljubljena znamka gospodinjskih pripomočkov in svoj portfelj razširi, tako da vključuje tudi prve sesalnike: pokončne sesalnike, polirne naprave za tla in parne čistilnike. Ves doprinos družbe Rowenta poskrbi, da blagovna znamka postane sinonim za tehnološke inovacije in zmogljivost.

  • LAHKI SESALNIKI

    Več informacij

    Rowenta leta 1976 predstavi prvi večnamenski sesalnik in čistilnik v enem: Bully. Posesa lahko tako vodo kot prah (vodo posesa, a ne pere). Družba preuči vsako najmanjšo podrobnost, da je naprava kar se da praktična: navpični sesalnik, visoka kapaciteta, 5 večsmernih kolesc, močno sesanje in vgrajena tehnologija za zmanjševanje hrupa. To je začetek sesalne revolucije! Prvi sesalniki, ki so močnejši kot kdajkoli prej, kmalu postanejo Rowentin paradni izdelek. Podjetje se zato začne osredotočati na bolj zapletene in lažje oblike.

  • RAZŠIRITEV PONUDBE NA PODROČJE OSEBNE NEGE

    Več informacij

    Rowenta poleg ostalih dejavnosti vlaga tudi v rastočo industrijo osebne nege. Njena prva električna zobna ščetka je v Nemčiji več let prodajna uspešnica. Izdelek Rowenta temlji na oblikovanju, tehnologiji in zmogljivosti – tako kot si je želel že njen ustanovitelj.

  • ROWENTA PREOBRAZI LIKANJE

    Več informacij

    Rowenta v začetku 90. let 20. stoletja predstavi profesionalna likalnika DE800 in DM800, ki postaneta ikonična likalnika in veliki uspešnici blagovne znamke. Rowenta še naprej zalseduje inovacije in leta 1991 predstavi likalnik Surfline. Blagovna znamka z njim ponudi novo inovacijo: sistem »toplota in para« nudi neprekinjeno toploto in paro, kar pomeni, da ni treba čakati, da se likalnik ponovno ogreje.

  • IZDELKI ZA OBLIKOVANJE FRIZURE

    Več informacij

    Aparati za oblikovanje frizure postanejo v 90. letih 20. stoletja nov trend. Želja slediti modnim smernicam se pojavlja pri vse mlajših generacijah, mladina pa želi posnemati frizure najljubših zvezd. Skupina ubere potrošniški pristop, ki temelji na opazovanju glavnih svetovnih modnih trendov (ravne pričeske, glamurozni kodri, naravno sušenje), in razvije celotno ponudbo polprofesionalnih pripomočkov za friziranje.

  • DYMBO

    Več informacij

    Rowenta leta 1994 izumi Dymbo, prvi kompaktni sesalnik: lahko ga nosite na rami, a ima enako zmogljivost kot večje naprave. Je nemogoče posesati sobne kote? Leta 1997 pride na trg trikotna glava za Delta System.

  • NOVA LIKALNA PLOŠČA LASER

    Več informacij

    Rowenta razvije novo likalno ploščo Laser, ki je izredno močna, saj je narejena po novem postopku, ki nerjavno jeklo utrdi. Sistem lukenj, ki paro skoncentrira in razprši, postane ravnanje učinkovitejše.

  • SESALNIK BREZ VREČKE INFINIUM

    Več informacij

    Rowentin sesalnik brez vrečke – Infinium – predstavlja poosebljeno moč, tehnologijo in oblikovanje. Oblikovalec, Dick Powell, se je osredotočil na to, da je vsak vidik izdelka takoj viden. Infinium ima gladke linije od pokrova do glave Delta Activ in prozorno odstranljivo posodo, poleg tega pa je opremljen s tehnologijo Air Force System, ki se navdihuje po letalski industriji. S svojo zmogljivostjo in futurističnim oblikovanjem je pravi izvenkategornik.

razvoj Rowenta na mednarodni ravni

Rowenta je pustila trajni vtis pri zahtevnih potrošnikih, ki so bili navdušeni nad kakovostjo izdelkov in inovacijami.

od 2000 do danes Rowenta stoji za svojimi vrednotami

  • Oblikovanje

  • Rowenta izstopa z obliko svojih izdelkov.

    obliko
    svojih izdelkov.

    Vzpostavi tudi partnerske odnose z vodilnimi znamkami.

    partnerske odnose
    z vodilnimi znamkami.

    Njeni izdelki so v ospredju na različnih lokacijah in dogodkih.

    v ospredju
    na različnih lokacijah in dogodkih.
    • in
      2004
      Rowenta prejme posebno priznanje za svojo linijo Brunch, ki jo ustvari oblikovalec Jasper Morrison.
    • od
      2006
      Rowenta je sodelovala z Elite Model Look in ponudila ekskluzivno linijo za oblikovanje frizure.
    • in
      2008
      Rowenta sodeluje na tem velikem modnem dogodku. Vrhunski stilisti v zaodrju uporabljajo izdelke Rowenta.
    • in
      2012
      Ravnalnik Steampod po petih letih raziskav, izvedenih z družbo L‘Oréal, pride v frizerske salone.
  • Označbe eko

  • Rowenta se zavzema, da bi njeni izdelki bili kar se da okolju prijazni, a hkrati visoko zmogljivi

    impact
    bili kar se da okolju prijazni,
    a hkrati visoko zmogljivi

    Izziv je biti tako ambiciozen

    tako ambiciozen
    • in

      2012
      Linija izdelkov Rowenta Eco Intelligence pride na trg s ciljem zmanjšati energetsko porabo in ohraniti zmogljivost.
    • Rowenta začne sodelovati s Svetovnim skladom za naravo (WWF); prizadeva si, da bi njena ponudba ščitila okolje tekom celotne življenjske dobe izdelkov.
  • Enostavna uporaba

  • Rowenta vlaga v raziskave za nove oblike izdelkov, s čimer zagotavlja kar se da enostavno uporabo, ne da bi to vplivalo na rezultate.

    nove oblike izdelkov,
    s čimer zagotavlja kar se da enostavno uporabo, ne da bi to vplivalo na rezultate.
    • Rowenta
      že 15 let
      zmanjšuje hrup svojih izdelkov v vsaki kategoriji.
    • Sušilec las Rowenta Silence AC Sensor, ki je kar petkrat tišji, uspešno pride na trg leta
      2011
    • Silence Force Extreme s svojimi 62 dB(A) postane »najtišji sesalnik« na trgu.
    • Silence Steam. Ime novega parnega likalnika Rowenta pove vse, saj je hrup nižji za 15 decibelov.
    • in
      2013
      Soft Extreme poskrbi za nebolečo epilacijo. Volum'24 Respectissim nudi celodnevni volumen in skrbi za vaše lase.

2014 Technology to embellish life

 

Novo vodilo postane del DNK znamke: življenje olepšamo z visoko zmogljivo tehnologijo, ki nudi odlične rezultate.

Primerjaj