Navodila za uporabo in pogosto zastavljena vprašanja SMART FORCE CYCLONIC RR8021 WH

Najboljše pobiranje praha kdajkoli narejeno od Rowente!

Rowenta Smart Force Cyclonic Connect je avtomatski vakumski čistilec, ki poskrbi za izjemne rezultate pobiranja praha, na katerikoli vrsti tal. Z neverjetno priročnostjo in lahkoto z možnostjo natančne navigacije, napredno tehnologijo, ki pride skupaj z visoko intuitivnostjo, uporabniku prijaznim vmesnikom, ki je kompatibilen s pametnimi telefoni.

Referenca : RR8021WH

Navodila in priročnik za uporabo

Pogosto zastavljena vprašanja

Aplikacija robotskega sesalnika je namenjena izključno pametnim telefonom.
Če vaše omrežje ni vidno na seznamu razpoložljivih omrežij, premaknite napravo bližje k internetnemu sprejemniku.
Če omrežja še vedno ne vidite, morda ni združljivo z vašo napravo. Omrežja 5 GHz na primer niso podprta. Glejte seznam združljivosti.
Pojdite v nastavitev svojega pametnega telefona in preverite, ali je vaš pametni telefon povezan z vašim domačim omrežjem Wi-Fi. Vaše domače omrežje Wi-Fi mora imeti internetno povezavo.
Pri nekaterih telefonih Xiaomi lahko pride do težav pri povezovanju. Pojavi se lahko nenavadno veliko število pojavnih oken.
To se dogaja pri telefonih s sistemom MIUI (to so npr. modeli Redmi in Pocophone).

V tem primeru poskušajte uporabiti ta postopek:
Nastavitve > Aplikacije > Upravljanje aplikacij > Rowenta Robots > Druga dovoljenja. Na tej strani sprejmite dovoljenje za spreminjanje povezljivosti Wi-Fi.
Nastavitve > Wi-Fi > Dodatne nastavitve > Pomočnik za Wi-Fi. Na tej strani izklopite razpoložljive možnosti.
Obstaja več možnih razlogov:
• Za račun niste vnesli pravega e-poštnega naslova. Preverite.
• Niste vnesli pravega gesla. Za ponastavitev prek e-pošte zahtevajte začasno geslo in nato spremenite geslo v meniju aplikacije.
Preverite, ali je naprava združljiva: Seznam združljivosti
Aplikacija zaradi okrepljene varnosti podatkov ni več združljiva z različicami sistema Android 4.4.4 ali nižjimi.

Če je le mogoče, priporočamo, da sistem Android v svoji napravi posodobite na višjo različico ali uporabite drugo združljivo napravo.

Posodobitve ne bodo omogočale le bogatejše izkušnje z novimi funkcijami in združljivosti z najnovejšo tehnologijo, temveč vas bodo tudi zaščitile pred morebitnimi varnostnimi ranljivostmi, ki so bile odpravljene v najnovejših različicah.
Ne sesajte mokrih površin, katere koli druge vrste tekočin, vročih snovi (žerjavica, cigaret), zelo finih snovi (mavca, cementa, pepela itd.), večjih ostrih odpadkov (stekla), škodljivih proizvodov (topil, jedkih snovi itd.), agresivnih proizvodov (kislin, čistil itd.) ter vnetljivih in eksplozivnih proizvodov (na osnovi nafte ali alkohola).
Bazo polnilne postaje postavite ob steni na ravni površini, kjer jo lahko robotski sesalnik zlahka najde.
Na tem območju ne sme biti ovir (niti preprog). Na levi in desni strani naj bo vsaj 1,5 meter prostora, pred osnovo postaje pa 2 metra. Če postajo postavite v kot ali če jo je težko najti, je robotski sesalnik ne bo mogel doseči.
Napajalni kabel osnove polnilne postaje položite ob zidu.
Za več informacij preverite navodila v uporabniškem priročniku.
Osnova polnilne postaje naj bo vedno vklopljena (če polnilna postaja ni vklopljena, funkcija samodejnega polnjenja ne bo na voljo).
Da, vaš robotski sesalnik je opremljen s senzorji padca, ki zaznavajo stopnice in vrzeli.
Vendar pa lahko pride do primerov, v katerih senzorji niso tako učinkoviti. Primer: ukrivljeni robovi stopnišč, preproge poleg stopnic, spolzke površine in ovire lahko vplivajo na delovanje senzorjev.
Pred uporabo robotskega sesalnika zagotovite, da v prostoru ni ovir, napajalnih kablov, oblek ali drugih potencialno nevarnih predmetov, ki lahko povzročijo okvaro naprave ali druge nesreče.
Da, robotski sesalnik lahko polnite na polnilni postaji tudi takrat, ko je njegovo glavno stikalo izklopljeno.
Preverite, ali je stikalo pod robotskim sesalnikom pravilno v položaju »ON«.
Takoj izklopite robotski sesalnik.
Odstranite posodo za prah, filter in glavno krtačo.
Pred ponovno namestitvijo naj se popolnoma posušijo.
Posodo za prah po vsaki uporabi izpraznite v koš za smeti. Tesnila predelka za prah očistite s krpo.
Priporočamo, da osrednjo krtačo očistite enkrat tedensko.
Za več podrobnosti glejte navodila za uporabo.
Priporočamo, da filtre očistite vsaj enkrat tedensko.
Za več podrobnosti glejte navodila za uporabo.
Leva, desna in sprednja kolesa morate čistiti redno, da odstranite zavozlane lase in niti.
Priporočamo, da enkrat na teden obrišete senzorje in polnilne terminale (robota in podstavka za polnjenje) s čisto, suho krpo.
Pred čiščenjem senzorjev in polnilnih terminalov izklopite robotski sesalnik.
Za čiščenje robotskega sesalnika ne uporabljajte nikakršnih detergentov.
Pri nekaterih delih lahko uporabite vodo, pri drugih pa le suho krpo. Za več podrobnosti glejte navodila za uporabo.
Priporočamo, da filter za fini prah in peno zamenjate vsakih 6 mesecev.
Stranske krtače morate z novimi zamenjati vsakih 6 mesecev.
Ne uporabljajte naprave. Da se izognete nevarnosti, ju zamenjajte pri pooblaščenem podjetju za popravilo sesalnikov.
Ne uporabljajte naprave. Da se izognete nevarnosti, se ne dotikajte terminalov. Odklopite polnilno postajo in jo zamenjajte pri pooblaščenem podjetju za popravilo sesalnikov.
Preverite:
Ali je posoda za prah polna.
Čistoča filtrov.
Ali je kje kakšen predmet ali odpadek, ki morda ovira luknjo za sesanje pod robotom.
Obstaja več možnih razlogov:
• Če robotski sesalnik ni začel na svoji polnilni postaji, se ne bo vrnil nanjo. V tem primeru se robotski sesalnik vrne na svojo začetno točko.
• Če je robot sesal v načinu »Spot«, se bo vrnil na začetno točko.
• Če robotski sesalnik dvignete in vrnete na tla, se bo poskusil znova znajti. Če tega ne bo zmogel, se bo vrnil na svojo začetno točko.
Preverite naslednje:
• Polnilna postaja ne sme biti na preprogi.
• Polnilna postaja ne sme biti izpostavljena soncu ali biti v bližini toplotnega vira.
• Prosto območje ob straneh in pred polnilno postajo mora biti v skladu z navodili v uporabniškem priročniku.
• Vtič je pravilno priključen v polnilno postajo.
• Kabel polnilnika je priključen v električno napajanje.
• Okoli podstavka za polnjenje ni ovir.
• V bližini terminalov polnilne postaje ni nobenih predmetov.
• Polnilna postaja je aktivirana (lučka LED sveti zeleno).

Če po teh preverjanjih robotski sesalnik še vedno ne najde podstavka postaje, se obrnite na pooblaščeno podjetje za popravilo sesalnikov.
Izvedete lahko naslednja dejanja:
• Izklopite in nato vklopite glavno stikalo.
• Izklopite kabel in ga nato znova vklopite v polnilno postajo.
• Prepričajte se, da polnilni terminali in okenca za senzorje niso zamašena, nato pa ohišje in polnilno postajo obrišite s suho krpo. Pred pazljivim sušenjem ne pozabite izklopiti glavnega stikala in robotskega sesalnika.
• Zagotovite, da v bližini polnilne postaje ni ovir, kot je odsevni predmet, stol itd.

Če po teh korakih samodejno polnjenje še vedno ne deluje pravilno, se obrnite na pooblaščen servis za popravilo sesalnikov.
To je običajno. Sesalnik lahko ostane priključen na polnilno postajo brez tveganja.
Pozor: uporabljajte le namenski polnilnik.
Preverite naslednje:
• Ali je stikalo pod robotskim sesalnikom pravilno v položaju »ON« (VKLOP).
• Ali je zaslon osvetljen. Če ni, robotski sesalnik napolnite na podstavku postaje.
Preverite naslednje:
• Da pod kolesi ni ovir.
• Da robotski sesalnik ni blokiran zaradi razlik v nivoju tal.
• Da ni prikazano nobeno sporočilo o napaki. (Glejte razdelek z odpravljanjem napak in kodami napak v uporabniškem priročniku)
Izvedete lahko naslednja dejanja:
• Prepričajte se, da znotraj razdalje 10 cm od stopnišč/vrzeli ni ovir.
• Okenca za senzorje obrišite s suho krpo.

Če po teh korakih težave niste uspeli odpraviti, se obrnite na pooblaščeno podjetje za popravilo sesalnikov.
Prepričajte se, da krtača ni ovirana. S krtače odstranite zavozlane lase in niti.
Če je krtača poškodovana, jo zamenjajte z novo.
Utripajoča luč in zvočni signal pomenita napako.
Za več podrobnosti glede opisa napak in rešitev glejte uporabniški priročnik.
Izvedete lahko naslednja dejanja:
• Zagotovite, da vhodni kanal ni oviran.
• Zagotovite, da je posoda za prah dobro nameščena.
• Če je posoda za prah polna, jo izpraznite.
• Odstranite osrednjo krtačo in jo očistite.
• Zagotovite, da filter ni nasičen.

Če po teh korakih težave niste uspeli odpraviti, se obrnite na pooblaščeno podjetje za popravilo sesalnikov.
Varnostna funkcija električne krtače se aktivira, ko robotski sesalnik prepozna tveganje.

Pride lahko do dveh situacij:
Električna krtača se zagozdi: robotski sesalnik jo poskuša sprostiti, zato ustavi sesanje in električno krtačo.
Robotski sesalnik bo poskušal sprostiti krtačo: če je ne bo mogel, se bo izklopil in morali jo boste sprostiti ročno.

Če se električna krtača zatakne v debeli preprogi zaradi njenih dolgih in/ali debelih vlaken ali če je robotski sesalnik dlje časa sesal preprogo, se bo električna krtača nehala vrteti in robotski sesalnik bo nadaljeval sesanje brez nje.
Robotski sesalnik lahko naleti na določene težave, ki so predstavljene z kodami napak.
Za več podrobnosti glede kod napak in rešitev glejte uporabniški priročnik.
Filter je morda vstavljen nepravilno. Poskusite postaviti filter pravilno v režo na njegovem držalu.
Po upoštevanju navodil za zagon naprave v uporabniškem priročniku preverite, ali električna vtičnica deluje, tako da vanjo priključite drugo napravo. Če naprava še vedno ne deluje, je ne poskušajte razstaviti ali popraviti, temveč stopite v stik s službo za stranke.
1. Preverite, ali je robotski sesalnik pravilno povezan z brezžičnim omrežjem (lučka Wi-Fi robotskega sesalnika sveti).
Če povezave ni, izklopite robotski sesalnik in ga znova vklopite prek stikala »ON/OFF« (VKLOP/IZKLOP) pod robotskim sesalnikom, kadar bo sesalnik v dosegu vašega brezžičnega omrežja.

Če lučka še vedno ne sveti, lahko za to obstaja več razlogov:
• Robotski sesalnik je morda izklopljen ali pa njegova baterija ni dovolj polna.
• Robotski sesalnik je zunaj dosega vašega omrežja Wi-Fi.
• Spremenili ste geslo za svoje omrežje Wi-Fi. Robotski sesalnik tako ni več povezan z vašim omrežjem Wi-Fi. Robotski sesalnik morate znova zagnati in ga nato spet povezati.
• Notranja programska oprema robotskega sesalnika se ni pravilno posodobila. Upoštevajte navodila po korakih v aplikaciji.


2. Lučka Wi-Fi robotskega sesalnika sveti, vendar se aplikacija ne more povezati.
Vaš pametni telefon ni povezan z internetom (omrežje Wi-Fi ali 3G/4G).
To je običajno, ker ste povezani z izdelkom, ki nima internetne povezave.
Pri določenih pametnih telefonih lahko po vzpostavitvi povezave z omrežjem Wi-Fi izdelka vidite sporočilo, ki od vas zahteva potrditev, da želite ostati povezani s tem omrežjem, ki nima povezave z internetom. Če želite, da bo povezovanje uspelo, morate odgovoriti, da se vseeno želite povezati s tem omrežjem.
Ne, naprava je zasnovana samo za notranjo uporabo.
Da, senzorji robotskega sesalnika ne potrebujejo svetlobe za obdelavo seje čiščenja.
Robotski sesalnik je učinkovit na trdih tleh, vključno s ploščicami, parketom, laminatom, vinilom in preprogah, ki niso debelejše od 1,5 cm.
Da, priporočeno je, da za vzdrževanje čistoče uporabljate robotski sesalnik, vendar še vedno obstajajo površine, na katerih robotski sesalnik ni tako učinkovit kot nerobotski sesalniki.
Da, nastavite lahko eno sejo čiščenja ali dnevno funkcijo čiščenja prek mobilne aplikacije.
Robotski sesalnik je omejen na en program na dan, da se zagotovi optimalno čiščenje vseh dostopnih prostorov.
Da. Ko bo povsem napolnjen, bo robotski sesalnik preklopil v način spanja.
Da, robotski sesalnik se bo samodejno vrnil na podstavek za polnjenje, kadar je baterija med čiščenjem skoraj prazna.
Ko je polnjenje končano, bo sesalnik znova začel postopek čiščenja.
To se zgodi, ker robot ni začel na svoji polnilni postaji: ker se robot vrača na izhodiščno točko, se bo vrnil tja, kjer je začel sesati v načinu »Spot«.
Ta naprava vsebuje materiale, ki jih je mogoče ponovno uporabiti ali reciklirati. Odnesite jo v lokalni zbirni center za zbiranje odpadkov.
Če menite, da manjka eden izmed delov, pokličite središče za storitve za potrošnike in pomagali vam bomo poiskati ustrezno rešitev.
Izberite oddelek „Dodatki“ na spletni strani in enostavno poiščite, kar potrebujete za vaš izdelek.
Podrobnejše informacije najdete v razdelku »Garancija« na tem spletnem mestu.
Svoj robotski sesalnik lahko delite z drugimi tako, da vsaki posamezni osebi omogočite prenos aplikacije za robotski sesalnik Rowenta in jim poveste, da naj upoštevajo navodila za povezavo.
Da bi vaš pametni telefon zaznal omrežje Wi-Fi okoli vas, aplikacija potrebuje dovoljenje o lokaciji, kot ga zahteva Google.
Če tega dovoljenja ne odobrite, vaš pametni telefon ne bo mogel najti vašega izdelka in ne bo mogel nadaljevati s seznanjanjem.
Te informacije ne bodo uporabljene ali shranjene.